BIM-Tekniker Konstruksjon

Er du klar for å påta deg større oppgaver i byggeprosessen?
BIM-teknikeren har en sentral rolle for å sikre gjennomføring og delta aktivt i planlegging og utforming av bygg.
Ved studiet BIM – Tekniker Konstruksjon tilegner du deg en tidsriktig og etterspurt kompetanse.

Studiested:        Tromsø
Semester:           4
Organisering:    Nettbasert med inntil 5 ukessamlinger pr. år
Studietempo:     Deltid
Søknadsfrist:      15. April
Søk her:                Samordna opptak

BIM – Tekniker Konstruksjon 60 stp ved Fagskolen i Nord

er et nettbasert deltidsstudium der 60 studiepoeng er fordelt over to år, studiet har inntil fem ukesamlinger pr. skoleår. Utdanningen passer for deg som har både interesse for digitale verktøy og har fagbrev, eller har høyere utdanning innen bygg eller for deg med lengre praksis innen fagområdet bygg.

BIM Konstruksjon gir kompetanse som digital tekniker og koordinator i byggeprosesser. Du tilegner deg kompetanse innen digital 3D-modellering og kvalitetssikring av digitale bygningsmodeller for entreprenør-, rådgiver-, konsulent- og arkitektbransjen.

Ikke minst får du kontakt med andre studenter innen byggfaget og kan bygge verdifulle relasjoner gjennom utdanningen.